Zakup mieszkania to proces. Wspieramy naszych Klientów na każdym etapie.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
PPUH Kombinat Budowlany Sp. z o. o.
ul. Legionowa 14/16
15-099 Białystok
Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 16.00
Sobota: Nieczynne
Niedziela: Nieczynne
Zastępca Kierownika Działu Sprzedaży
Starszy Specjalista w Dziale Sprzedaży
Starszy Specjalista w Dziale Sprzedaży
Kliknij tu i pobierz
Protokół zgłoszenia usterki (PDF)
Protokół zgłoszenia usterki (DOCX)
Następnie wybierz najwygodniejszą dla siebie opcję:
Masz pytania?
Skontaktuj się z naszymi specjalistami:
Zastępca Kierownika w Dziale Technicznym
Traktujemy prywatność naszych klientów bardzo poważnie. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami:
W PPUH Kombinat Budowlany Sp. z o. o. została wdrożona wewnętrzna Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych. Procedura ta obejmuje wszelkie zasady postępowania w przypadku zgłoszeń wewnętrznych, zapewniając przejrzystość i bezpieczeństwo procesu. Wypełniając postanowienia Ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie osób zgłaszających naruszenia prawa (tzw. Ustawa o ochronie sygnalistów).
Sygnalista ma możliwość dokonania zgłoszenia na trzy sposoby:
Zgłoszenie wewnętrzne — skierowane bezpośrednio do pracodawcy, możliwe do złożenia w formie ustnej, pisemnej, na adres e-mail sygnalista@kombinatbud.pl, telefonicznej lub osobiście w siedzibie firmy(pokój 212 Dział Kadr).
Zgłoszenie zewnętrzne — skierowane do Rzecznika Praw Obywatelskich, który rozpatruje sprawy sygnalistów.
Ujawnienie publiczne — poprzez media, internet lub inne formy publicznego ujawnienia informacji o naruszeniu.